Trots op je job.


Vandersanden is één van de grootste baksteen-producenten in Europa. In dit innovatief familiebedrijf werken meer dan 700 medewerkers en ze blijven volop groeien. Voor de opening van hun Pirrouet®-fabriek zochten ze nieuwe werknemers voor diverse functies. Om potentiële sollicitanten naar de vacaturepagina ‘ Trots op je job’ te leiden, hebben we in samenwerking met de HR-afdeling een recruitmentcampagne opgezet. We ondersteunden zowel de online als offline campagne en creëerden een bijlage in De Zondag, een offline video en een animatievideo voor op sociale media.

Ook wij zijn trots op onze job. Ontdek het resultaat hieronder!


Advertentie in De Zondag

We creëerden een opvallende advertentie in De Zondag, een Vlaamse zondagskrant die op zondagmorgen verspreid wordt bij de bakker of supermarkt. Met een bereik van maar liefst 1,5 miljoen lezers, was dit een strategische zet om een groot publiek te bereiken.

De bijlage bestaat uit acht pagina’s gevuld met informatie en weetjes over Vandersanden, testimonials van werknemers en openstaande vacatures. Wij zorgden voor een aantrekkelijke lay-out van de bijlage zodat het aangenaam leesbaar werd.


Offline video.

We maakten een sobere video om de bijlage van in De Zondag in de kijker te zetten. De video werd enkele dagen voor en enkele dagen na de uitgaven van de bijlage getoond op de schermen bij verdelers van De Zondag.

 

Online video voor sociale media

Onze grafisch ontwerper ontwikkelde ook een 3D animatie-video die op de sociale media kanalen van Vandersanden getoond werd. Met deze video kondigden we de bijlage in De Zondag aan en werden mensen aangemoedigd om de sollicitatiepagina  ‘Trots op je job’ van Vandersanden te bezoeken.